.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

مهندس ميرحسين موسوي در پاسخ به سئوال يكي از دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد در اين خصوص كه شما دهها نقد به دولت فعلي وارد كرده ايد آيا نقطه قوتي در اين دولت مشاهده نكرده ايد گفت : « رسانه ملي هر لحظه درحال تبليغات براي دولت نهم است . عده اي همواره مي گويند كه موسوي 20 سال سكوت كرده است ولي نمي گويند كه در شوراي انقلاب شوراي عالي دفاع و مجمع تشخيص مصلحت نظام حضور داشته است چه طور است كه رسانه هاي ملي و دولتي در خدمت يك تكان دادن جزيي دست يك مدير هستند اما به سراغ آدمي با اين مسئوليت ها نمي روند چرا در اين مدت يك رسانه دردست دولت و حكومت هيچ مصاحبه اي با من نكرد پس به من حق بدهيد كه در اين 50 روز بيشتر به فكر بيان ديدگاه هاي خود باشم تا تعريف از ديگران . بنده با توجه به اين همه تبليغات راديو و تلويزيوني كه از خدمات بي شائبه دولت مي شود حيف مي دانم كه وقت خود را در اين باره تلف كنم » . مهندس موسوي در سفر به مشهد مورد استقبال گسترده دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد قرار گرفت به طوري كه صدها نفر از دانشجويان به علت ازدحام جمعيت موفق به ورود به سالن اصلي سخنراني نشدند. همچنين سخنراني وي در سالن شهيد بهشتي با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مواجه شد.

فيلم بهمن قبادي و ركسانا صابري به جشنواره كن راه يافت ! به گزارش ايرنا اين فيلم ايراني كه « كسي از گربه هاي ايراني خبر نداره » نام دارد به بخش اصلي شصت و دومين دوره جشنواره بين المللي فيلم كن راه يافته است . جشنواره كن از 23 ارديبهشت تا سوم خرداد در شهر كن در سواحل جنوبي فرانسه برگزار مي شود. تهيه كنندگي طراحي و كارگرداني اين فيلم را بهمن قبادي خود برعهده دارد و فيلمنامه آن را نيز قبادي به همراه حسين آبكنار و ركسانا صابري برعهده داشته اند. اين فيلم داستان دختر و پسر جواني را حكايت مي كند كه براي جمع كردن يك گروه جديد موسيقي در تهران تلاش مي كنند. ركسانا صابري بهمن ماه سال گذشته در تهران دستگير و به جرم جاسوسي براي آمريكا در دادگاه انقلاب تهران به 8 سال زندان محكوم شد .

يك گروه مسلح صبح جمعه به مقر يگان ويژه نيروي انتظامي مستقر در جاده محمديه شهر سنندج مركز استان كردستان حمله كرد. به گزارش خبرنگار ايرنا در اين حمله مسلحانه يك تن از نيروهاي انتظامي شهيد و چهار تن ديگر نيز زخمي شده اند. تا زمان ارسال اين خبر مسئولان استان به طور رسمي نسبت به تاييد اين خبر عكس العمل نشان نداده اند و از تلفات احتمالي و يا دستگيري مهاجمين خبري دردست نيست و هيچ گروهي مسئوليت اين حمله را به عهده نگرفته است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.